turk-dreamworld.com Sitesine Hoşgeldiniz.


20. sayfa - 53 sayfa var BirinciBirinci ... 1016171819202122232430 ... SonuncuSonuncu
523 sonuçtan 191 ile 200 arası
  1. #191
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    MARVEL Future Fight, Galaksinin Koruyucuları 2 güncellemesine kavuştu

    3 yeni karakter, 5 yeni kostüm, İttifak Fethi özelliği, Üstün Baş Düşman Modu ve daha pek çok sürprizler var.



    Asya’nın en hızlı büyüyen mobil oyun şirketi Netmarble Games Corp., hayranların favorisi MARVEL Future Fight‘ın ikinci yıl dönümünü, oyuna üç yeni karakter ekleyen bir güncellemeyle kutluyor. Marvel’in Galaksinin Koruyucuları 2 filminden Mantis ve Demir Adam 2’den Ajan Venom ile Whiplash. Ayrıca, Star-Lord, Rocket, Groot ve Gamora için Galaksinin Koruyucuları 2‘den esinlenilmiş dört yeni kostüm ve Kaptan Amerika (Sharon Rogers) için özel bir Yıldızışığı Zırhı kostümü de oyuna ekleniyor. 4-18 Mayıs 2017 tarihleri arasında ise, MARVEL Future Fight Marvel Galaksinin Koruyucuları 2’den “Knowhere” temalı bir etkinlik bölümü açarak oyunculara özel ödüller kazanma fırsatı var.







    Galaksinin Koruyucuları 2 güncellemesine ek olarak, oyuncuların gitgide zorlaşan “World Boss”larla dövüşerek ve her bölümde daha yüksek zorlukları açarak yeni sıralama sistemindeki derecelerini yükseltebileceği “Üstün Baş Düşman Modu”unu sunuyor. Oyuna yeni gelen bir diğer kayda değer özellik ise, oyuncuların diğer ittifaklarca görevlendirilmiş karakterler tarafından savunulan komşu bölgeleri fethetmek için savaşabileceği “İttifak Fethi”. Burada kazanan, Conquest’in sonunda en çok bölgeyi ele geçirmiş olan ittifak olacak.
    Netmarble Games Chief Global Officer Seungwon Lee, “Galaksinin Koruyucuları 2014 yılının en iyi çıkış yapan filmiydi. 28 Nisan’da gösterime girecek olan devam filmine ek olarak, bu kostümler sayesinde hayranlar Star-Lord, Rocket, Groot ve Gamora’yı oyunda yepyeni bir şekilde tecrübe edebilecek,” diyor ve ekliyor: “Oyunu her gün oynayan milyonlarca takipçimizle birlikte MARVEL Future Fight‘ın ikinci yıl dönümünü kutlamak için mükemmel bir yol.”
    MARVEL Future Fight bir de oyunun çıkışından beri oyunda geçirilen zamanı gösteren etkileyici bir yıldönümü görseli yayımladı. Görseldeki istatistiklere göre, oyunu oynamak için hesap oluşturan 50 milyon oyuncunun yanında, bir milyardan fazla Boyut Yarığı temizlenmiş ve 166 trilyon oyun içi altın kazanılmış. Yeni güncellemede ayrıca genel arayüz iyileştirmeleri ve Görev Dükkanı geliştirmeleri de bulunuyor.
    MARVEL Future Fight yeni karakterleri


    • Mantis – Ego’nun hizmetindeki tuhaf bir uzaylı olan Mantis, empatik güçlerinin de yardımıyla zamanla Koruyucular ile birlik oluyor. Yetenekli bir savaşçı olan Mantis, zihin güçlerinin yardımıyla hedeflerinin aklını okuyabiliyor.
    • Ajan Venom – Namlı Venom konak değiştirdiğinde ortaya çıkmış olan bir süper insan. Örümcek Adam’ın lise arkadaşı savaş gazisi Flash Thompson’ın konağı olduğu Ajan Venom, asıl Venom’ın aksine iyi ve nazik, hatta çizgi romanlarda Galaksinin Koruyucuları’na katılmışlığı var.
    • Whiplash – Marvel sunar: Demir Adam 2’nin kötü adamı ark teknolojisini kullanarak kendi zırhını geliştirdi ve babasının intikamını almak için favori silahı olan enerji kamçılarıyla Tony Stark’ı öldürmeye yemin etti.

    AlıntıAlıntı

  2. #192
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar



    oyununun yönetmenine bir soru soruyor. Bu kullanıcısı, sorusunda Ragnar Lodbrok ve Björn Járnsíða isimlerinin oyunda olup, olmayacağını soruyor. Çünkü bu iki isim de oldukça ikonik iki Viking.
    Oyunun yönetmeni ise, sizlerin de hemen yukarıdan görebileceği gibi, bu iki ismin de oyunda olmayacağını söylüyor. Bunun nedeni ise, yeni God of War oyununun ilk Vikingler’den daha öncesinde geçiyor olması. Yani oyunda Viking adına çok fazla şey göremeyeceğiz gibi görünüyor. Fakat oyunun geçeceği zaman dilimi de sadece Vikingler’den ibaret değil. Geliştirici ekibin aklında mutlaka önemli bir senaryo ve dünya detayları vardır. Bu konuda pek merak etmeye gerek yok sanıyoruz ki. Fakat merak edilen, hatta endişe duyulan başka bir şey var yeni oyun hakkında. O şey de, oyundaki kan ve şiddet ögeleri.
    Eğer uzun zamandır God of War serisini oynuyorsanız ve takip ediyorsanız, serinin en yeni oyunlarının, eski oyunlara göre daha az kanlı ve şiddetsiz olduğunu görebilirsiniz. İşte bir fan da bunun hakkında bir soru yöneltiyor yönetmene. Yeni oyunda bolca şiddet olup, olmayacağını soruyor bu oyuncu. Çünkü kendisi de biliyor yeni oyunlarda şiddetlerin kısıldığını. Oyunun yönetmeni ise, oyunun geçtiği zamanın oldukça kanlı ve şiddetli olduğunu, oyun içerisinde de bunun yansıtılacağını söylüyor, bizlerin içine su serpiyor.
    AlıntıAlıntı

  3. #193
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    Amazon’daki PlayStation 4 için Red Dead Redemption 2 stokları tükendi bile

    Neyse ki Xbox One stokları hala mevcut.





    Bulunduğumuz 2017 yılının sonbahar aylarındaçıkacağı bilinen [Değerli Ziyaretci, linki görmeniz icin bu mesaja cevap yazmanız gerekiyorÜye olmak icin burayı tıklayınız], sadece Amazon‘da ön siparişe açıktı, fakat maalesef daha oyun çıkmadan o stoklar bile tükendi. Amazon‘da, Red Dead Redemption 2 için hem Xbox One, hem de PlayStation 4 için ön sipariş stoğu bulunuyordu, ama eğer sahip olduğunuz PlayStation 4 için oyunu şimdiden satın almak istiyorsanız Amazon aracılığı ile, bu kötü haberimiz sizin için geçerli. Eğer Xbox One platformuna sahipseniz, gönlünüz rahat olsun.

    [Değerli Ziyaretci, linki görmeniz icin bu mesaja cevap yazmanız gerekiyorÜye olmak icin burayı tıklayınız] tıklayarak ulaşacağınız Amazon‘un Red Dead Redemption 2 sayfasında PlayStation 4‘ü seçtiğinizde, kutucuğun hemen altında, “Currently unavailable.” yazısı çıkıyor. Bu da kabaca, “Şu anda mevcut değil.” demek oluyor. Stokların tükenmiş olması, Rockstar Games‘in pazarlama biriminde çalışan analistlerin, oyunun popülaritesini çok fazla küçümsemiş olduğu anlamına geliyor, özellikle de PlayStation 4 konusunda.
    Muhtemelen çok yakın bir zamanda stok daha da arttırılarak, Red Dead Redemption 2‘yi PlayStation 4‘te oynamak isteyen kullanıcılar mutlu edilecektir. Fakat, o zamana kadar ön sipariş PlayStation 4için kapalı olacaktır. Eğer Amazon‘dan oyunu Xbox One için satın almak isterseniz 59.96 dolar gibi bir fiyat etiketi sizi bekliyor demektir. Ayrıca, Türkiye’ye kargo ücreti de, 24.32 dolar, yani kabaca toplamda doların şu anki değeriyle yaklaşık 300 TL gibi bir ücret ile Xbox One için Red Dead Redemption 2‘ye sahip olabilirsiniz.
    AlıntıAlıntı

  4. #194
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    [Değerli Ziyaretci, linki görmeniz icin bu mesaja cevap yazmanız gerekiyorÜye olmak icin burayı tıklayınız]
    Bethesda bünyesindeki büyük oyun yapımcılarından id Software, AMD’nin Ryzen platformuna ilgi gösteriyor.

    Yeni Doom oyunuyla piyasadan büyük övgü toplayan ve iyi satış rakamları yakalayan id Software, AMD’nin yeni nesil Ryzen platformuna büyük ilgi gösteriyor. Şirketin yeni teknolojiler geliştirmekten sorumlu müdürü CTO’su Robert Duffy tarafından yapılan açıklamalar, gelecekte Ryzen platformuna ağırlık vereceklerini ortaya koydu.
    Doom için kullanılan idTech 6 oyun motorunun bir sonraki sürümünü geliştirdiklerini açıklayan Duffy, gelecekteki oyunlarda bu motoru kullanacaklarını söyledi. AMD’nin Ryzen platformunu da incelediklerini açıklayan Duffy, gördüklerinden memnun kaldıklarını açıkladı.
    Ryzen işlemcilerin iyi fiyata hayli yüksek performans verdiğini düşünen id Software mühendisleri, yeni oyun motorunu ve bunun üzerine kurulacağı oyunları bu işlemciler için optimize etmeyi planlıyormuş. Duffy gelecekte piyasada çok daha fazla Ryzen kullanıcısı göreceklerini, bunu gözardı etmeyeceklerini ifade etti.
    AlıntıAlıntı

  5. #195
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    Dark Souls geliştiricileri, yeni bir RYO üzerinde çalışıyor olabilir

    FromSoftware, bizlere karanlıklar içinde yeni bir oyun sunabilir.





    Her oyun geliştiricisinin diğer türlerden daha başarılı işler çıkardığı, imzası haline gelmiş bir türü vardır. Dark Souls III ile birlikte sonlanan serinin geliştiricisi FromSoftware ise, doğal olarak RYO türündeki oyunlarıyla anılıyor. Ortaya atılan iddialara göre geliştiriciler karanlık bir RYO üzerinde çalışıyor olabilir. Dark Souls serisi sonlandı, ama bu türün devam etmeyeceğianlamına gelmiyor tabii ki.



    Üç boyutlu bir aksiyon oyununda çalışmak üzere bir 2 boyut tasarımcısı için bir iş ilanının ortaya çıkmasıyla başladı her şey. İlanda şirketin adı verilmese de, bizleri az önce açıkladığımız sonuca yönlendiren büyük bir detay bulunuyor. Geliştiricilerin merkezinin Tokyo’daki Sasazukaistasyonundan, yedi dakikalık mesafede olduğu belirtiliyor. Bu mesafede bulunan büyük bir geliştirici var, o da anlamış olduğunuz üzere FromSoftware. Açıklamaya devam etmeden önce ekleyelim, bir duyuru yapılana kadar her şeyi söylenti olarak kabul etmeliyiz.
    Şirketin kendi internet sitesinde de özel olarak belirtilmiş olan bu yedi dakikalık mesafe, bizlere çok şey anlatmayı başardı. Kotaku editörü Giuseppe Nelva’nın da bizzat kendi deneyimlerine dayanarak doğruladığı bu süre, Dark Souls geliştiricilerinin bir şeyler üzerinde çalıştığını gösteriyor. Başka bir detay ise, iş ilanının kısa bir süre için olması. Yani işe alınacak kişi kısa süreliğine çalışacak. İleri seviyeye gelmiş ve neredeyse tamamlanmak üzere olan bir oyun ile karşı karşıya olabilir miyiz?
    AlıntıAlıntı

  6. #196
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar



    NetherRealm Studios, yakında çıkacak olan Injustice 2‘nin yeni oynanış videosunu yayınladı.Bu trailer, Injustice 2‘nin kötü karakteri Darkseid‘i gözler önüne serdi ve bu karakter ile ilgili yapıla açıklama şu şekilde:“Saf bir nefretten oluşan ve Apokolips’in hükümdarı olan Darkseid, bu videoda tüm özellikleri ile beraber karşınızda. Saplantı haline getirdiği, düşüncelerin ötesindeki tüm evrene hakim olma iç güdüsü ile gözler önüne seriliyor. Görünmez olabilme yeteneği, sınırsız gücü, Parademons ordusu ve omega ışınlarını kullanabilme yeteneği ile birlikte Darkseid, yalnızca dünya için değil, tüm evren için bir tehdit.â€Eğer oyunu ön sipariş ile alırsanız Darkseid karakterine sahip olabilirsiniz. Injustice 2, PS4 ve Xbox One için 16 Mayıs’ta çıkacak.
    AlıntıAlıntı

  7. #197
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    Mafia III İnceleme

    İntikam nasıl bir duygu öğrenmek ister misiniz?





    Gamescom 2015’te duyurulduğu zamandan beri büyük heyecanla beklenen Mafia III, sonunda PC, PlayStation 4 ve Xbox One platformlarında çıkışını gerçekleştirdi. Ana karakter seçimi ve geçtiği dönem itibariyle serinin diğer oyunlarına göre radikal değişiklikler yapan Mafia III, bizim de inceleme konuğumuz oldu. 2002 yılında hayatımıza girdiğinden beri hep övgüyle andığımız Mafia serisi, bakalım yeni oyununda bu başarıyı sürdürebiliyor mu? İşte yapımın tüm detaylarına nail olabileceğiniz Mafia III incelememiz!



    Farklı bakış açısı, aynı tat!

    İncelememize, Mafia serisinin her zaman en vurucu ve başarılı noktası olmuş senaryo ile başlamak istiyorum. Ancak merak etmeyin, senaryo ile ilgili tadınızı kaçıracak hiçbir bilgi bu incelemede yer almıyor. Belgesel havasında bir video ile açılışını yapan Mafia III, 1968 yılında New Orleans’ın kurgusal hali olan New Bordeaux şehrinde geçiyor. Oyunda, Lincoln Clay adında Vietnam gazisi bir karakteri canlandırıyoruz. Lincoln Clay, 1958’deki kapanışına kadar bir yetimhanede büyümüş. Ardından Delray Hollow adındaki bölgede, siyahilarin mafya işlerini yürüten Sammy Robinson ile dost olmuş. Bir süre mafyacılık oynadıktan sonra Vietnam savaşına katılan ana kahramanımız, buradan sağ salim dönmeyi başarmış. Tekrar Delray Hollow’a dönen Lincoln Clay, tam California’ya gidip başka bir hayat kurma planları yaparken, Sammy Robinson’ın Haitili bir düşman grup ve ülkenin en büyük mafya ailelerinden biri olan Marcano ailesiyle başının derde girdiğini öğreniyor ve oyunun hikayesi bu şekilde başlıyor.
    Mafia serisinin diğer oyunlara kıyasla her zaman en güçlü yanı olmuş senaryo kısmı, bu oyunda da geleneği sürdürmeyi başarıyor. Ara sahnelerindeki en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş kamera açıları, karakter animasyonları ve diyalog kurgusuyla oyun gerçekten hikaye konusunda en iddialı yapım olduğunu kanıtlıyor. Her ne kadar tanıtım videolarından görüp ana karakterimiz hakkında kuşkuya düşsek de, bence [Değerli Ziyaretci, linki görmeniz icin bu mesaja cevap yazmanız gerekiyorÜye olmak icin burayı tıklayınız] bu radikal değişikliğiyle çok başarılı bir seçim yapmış. Uzun pardösü giyen İtalyan bir karakter yerine Lincoln Clay gibi vahşi ve hoyrat bir ana kahramanı yönetmek bu hikayeye daha çok uymuş.



    Peki ya oyunun çatışma mekanikleri?

    “Peki anladık, oyunun girizgahı güzel atılmış. Ancak sonrası nasıl, oyun dallanıp budaklanıyor mu?†dediğinizi duyar gibiyim. Oyunun güzel yanı ise burada saklı. Yapımın hikayesi, siz ilerledikçe adeta bir çiçek misali açılıyor. Marcano ailesi ve suç dünyasının diğer önemli isimleri de senaryoya dahil oldukça, oyun bambaşka bir hal almaya başlıyor. Eğer önceki Mafia oyunlarını oynadıysanız ve hikayelerini beğendiyseniz, Mafia III’ün senaryosu hakkında aklınızda en ufak bir soru işareti kalmasın. Mafia serisindeki her oyun gibi bu oyunun da en güçlü yanı hikayesi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    İsterseniz şimdi Mafia III’ün senaryosunu ve hikaye anlatımını bir kenara bırakalım ve oynanış mekaniklerine girişimizi yapalım. Yapımın silah çeşitliliğinden ve vuruş hissiyatından başlıyoruz. Oyunda 6 çeşit silah sınıfının altında toplamda 45’ten fazla silah bulunuyor. Bu silahların modifiye ve geliştirme seçeneklerinin de olduğunu düşündüğümüzde, oyunun ateşli silahlar açısından çok geniş bir yelpazesi bulunduğunu söyleyebilirim. Bıçak gibi yakın dövüş silahlarının da olduğu oyunda, elbette iri bir karakteri yönetmemizin avantajını kullanarak yumruklarımızla da iş bitirebiliyoruz.Oyunun silah tepkileri açısından çok farklılık göstermesi, vuruş hissiyatını ciddi anlamda geliştirmişve zevkli kılmış. Büyük bir İtalyan mafyasından alacağımız intikam konu alındığı için elbette bolca çatışmaya giriyoruz. Bu yüzden oyunun çatışma yönünün böylesine doyurucu olması, oyunun ortalamasını yukarılara çekmeye yetiyor.



    Sürüş dinamikleri ve yapay zeka tatmin ediyor mu?

    Açık dünya elementlerinin daha büyük bir yer kapladığı Mafia III’te, elbette araçlar da büyük bir öneme sahip. Spor ve arazi araçları, kamyonlar, lüks otomobiller ve kaldırmaç gibi özel araçlara dek oyunda 50’den fazla araç seçeneği bulunuyor. Peki, dönemin atmosferini iyi yansıtan bu araçların sürüş dinamiği ve keyfi nasıl? Oyun, 2 farklı sürüş mekaniğiyle geliyor. Biri normal diğeri ise simülasyon. Oyunun ayarlarından bu 2 seçenek arasında seçim yapabiliyorsunuz. Her ne kadar isim olarak büyük farklılık gösterseler de, oyun içinde bunu ne yazık ki o kadar yaşayamadım. Özellikle aracı yer yer sakin kullanan biri olarak simülasyon seçeneğinin ekstra bir doyum verdiğini göremedim. Ancak genel olarak iyi bir izlenim yarattığını, araçların ağırlığını hissedebildiğimi söyleyebilirim. Ses efektlerinin de bolca katkı yaptığı bu kısımda, pedala yüklendiğim hissini gerçekten yaşadım.
    Eminim içinizden, “Bu oyunun hiç mi kötü veya zayıf yönü yok? Bu kadar mı mükemmel bu oyun?†diyorsunuzdur. Ancak her oyun gibi Mafia III’ün de kusurları var. Oyunun en zayıf ve göze batan yönünün yapay zekası olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yapımın gerçek anlamda açık dünya olmasıyla beraber, görevlerde de daha büyük mekanlara uğruyoruz. Haliyle daha farklı ilerleyiş şekilleri seçebiliyoruz. İşte tam burada oyunun patlak verdiği noktayı, yani düşman yapay zekasını fark ediyoruz. Görüş açılarının çok dar olduğu ve yanında adam öldürmenize rağmen işkillenmeyen düşmanlar, oyunu gerçekçilikten çok uzaklaştırmış. Gizliliğin de önemli bir yere sahip olduğu yapımda ıslık çalarak düşmanımızı kendimize çekmek gibi yetenekler verilmiş. Ancak, oyunun neredeyse tamamını ıslık çalarak bitirebiliyorsanız burada bir sıkıntı var demektir. Genelde sadece belirli bir rotada ilerleyen düşmanlar, zorlayıcı olmaktan uzaktalar. Bazen farklı yollardan ilerleyip vasat yapay zeka ile uğraşmaktansa, kendinizi direkt çatışmaya girmiş bir şekilde bulabiliyorsunuz.Güncellemelerle geliştirilir mi bilemiyorum ancak düşman yapay zekasının ciddi sorunları olduğu açık.



    Detay kokan bir New Bordeaux!

    Oyunun senaryosunu ve oynanış mekaniklerine değindikten sonra gelelim yapımın açık dünyasına.Bildiğiniz üzere Mafia III, serinin diğer oyunlarına nazaran daha geniş ve detaylı bir açık dünyaya sahip. Hal böyle olunca, yapacak ve görecek birçok şey bulabiliyorsunuz. Oyunun geçtiği şehir olan New Bordeaux, 10 bölgeye ayrılmış durumda. Bu bölgelerden her biri diğerinden farklı özelliklere sahip. Güney bölgelerde daha bataklık ve orman atmosferi yer alırken şehrin merkezinde ise daha büyük binalar ve insan toplulukları yaşıyor. Her ne kadar en büyük açık dünyaya sahip oyun olmasa da, dünyasında sunduğu çeşitlilikle bu konuda da başarılı bir iş çıkarmış. Oyunu oynamaya devam ettikçe gittiğiniz her yerin gerçekten özel olduğunu ve başka bir bölgeye benzemediğini fark ediyorsunuz.
    New Bordeaux sadece farklı olmakla kalmıyor aynı zamanda yaşayan bir şehir olmayı da başarıyor.Çamaşırhaneler, holdingler, ikinci el araba dükkanları, spor salonları, barlar ve bunlar gibi daha birçok mekanı içinde barındıran şehirde, gezilebilecek ve yapılabilecek birçok şey var. Bazen tüm bu yoğun hikaye akışını kenara bırakıp bir barmenle müşterinin dertleşmesini dinlerken bile bulabiliyorsunuz kendinizi. Açık dünyasındaki karakter sayısının o dönem göz önüne alındığında gerçekçi bir şekilde oyuna aktarıldığını söyleyebilirim. Girilebilecek ve gezilebilecek birçok mekan sunan New Bordeaux şehri, her anlamda yaşayan bir yer olduğunu kanıtlıyor.



    Görev yapısına küçük dokunuşlar.

    Mafia III’ün görev kurgusuna geldiğimizde, karşımıza küçük farklar dışında aşina olduğumuz bir yapı çıkıyor. Başta bir süre hikaye tanıtıldıktan sonra oyun kendini daha özgür bir yapıya bırakıyor. Ancak tahmin edeceğiniz üzere Marcano gibi büyük bir mafya ailesinden intikam almak kolay değil. Bunun için de müttefiklere ve paraya ihtiyacımız var. Kısacası her açıdan güçlenmemiz lazım. Müttefikler, oyundaki bölgeleri ve mekanları işletebilme yeteneklerine sahipler. Mekanları Marcano ailesinin elinden aldıkça, buralara bize intikam yolunda yardım edecek arkadaşlarımızı atayabiliyoruz. Bu mekanlardan hem yan görevler hem de gelir kaynağı elde ediyoruz. Yan görevlerin çok yaratıcı olduğunu söyleyemem, genelde tütün sevkıyatı gibi ayak işlerinden oluşuyor. Ancak yine de yan görev olduğu düşünülürse iş görüyor diyebiliriz.
    Müttefiklerimizin yardımcı olduğu tek kısım maddi konular değil elbette. Yeni müttefikler edindikçe oyunda daha fazla özelliğe de erişim sağlıyorsunuz. Her müttefikinizin kendine has özellikleri oluyor.Örneğin, Cassandra mühimmat alabileceğimiz bir araç yollarken, Vito Scaletta bize silah gücü olması için İtalyan arkadaşlarını yollama yeteneğine sahip. Her müttefikin 3 tane bu tip kritik özelliği oluyor. Bu arkadaşlarımızla ilgilenip daha çok görevlerini yaparsanız, özelliklere de daha hızlı bir şekilde erişebiliyorsunuz. İntikam yolunda yavaş ancak sağlam adımlarla ilerlediğimizi hissettiren bu yapıyı açıkçası beğendiğimi söylemeliyim. Müttefikler de ana karakterimizin bu yolda yalnız olmadığı mesajını verirken buna ek olarak oyunun görev kurgusuna da güzel bir renk katmış.



    Dönemi çok iyi yansıtan müzik seçimleri.

    Mafia III’ün müziklerine ve ses efektlerine de değinmemek olmaz. Oyunda, 1960’ları çok iyi bir şekilde yansıtan 3 adet radyo istasyonu mevcut. Bu radyo istasyonları, 100’den fazla lisanslı müzikve New Bordeaux dünyasından haberleri içeriyor. Özenle seçildiği belli olan müzikler, gerçekten oyuncuyu eğlendirmeye ve havaya sokmaya yetiyor. Ses efektlerinde de vurucu ve keskin seçimler yapılan oyunda, özellikle araç seslerinin bu kısımda bir adım öne çıktığını söyleyebilirim.
    Oyunun güzel müziklerini bir kenara bırakıp, toplanabilir eşyalardan da biraz bahsedelim. Önceki Mafia oyunlarından aşina olduğumuz Playboy dergileri bu oyunda da yerini koruyor. Bu dergilerin yanında, Vargas tabloları, albüm kapakları, komünist posterler ve motorcu dergileri de toplanabilir olarak sizleri bekliyor. Mafia III’ün güzel yanlarından biri, toplanabilir eşyaların sadece başarım kazanmak amaçlı yapılmamış olması. Oyunda işlev kazandırılmış, toplanabilir elektronik parçalar bulunuyor. Bu parçaları, New Bordeaux’nun farklı yerlerinde bulunan bağlantı kutularına takarak, o bölgeler hakkında haritada daha fazla bilgiye sahip olabiliyoruz. Basit eşyaların başarımlar dışında daha farklı amaçlara hizmet etmesi küçük, güzel detaylardan biri olmuş.



    Nasıl bir performans sergiliyor?

    Mafia III genel olarak başarılı bir oyun olabilir fakat, grafik olarak durum nasıl? Öncelikle gözüme çok takılan bir şeyden bahsetmek istiyorum. Oyunun gökyüzü gerçekten berbat. Öyle böyle değil, acilen düzeltilmesi gereken, belki de yeniden yapılması gereken bir gökyüzü var oyunda ve bu beni inanılmaz rahatsız etti. Google Görseller kısmından yüksek çözünürlüklü bir gökyüzü resmi konulsa, oyun gerçekten çok daha güzel olabilirmiş. Bu problemin haricinde, çözünürlük arttıkça ortaya çıkan bir bulanıklaşma durumu var. Özellikle çözünürlük 4K olduğu an, oyun inanılmaz bulanık oluyor fakat herkes 1080p üstünde oynamayacağı için bunu çok çok büyük bir problem olarak görmüyorum ben. Zaten bunlar haricinde de oyunda problem yok gibi. FPS durumundan bahsetmiyoruz çünkü 30 FPS kilidi çok yakın bir zamanda kalkacak idi, açıklaması yapıldı.
    MSI sponsorluğunda MSI GT72S 6QE Dominator Pro G isimli dizüstü bilgisayarımız ile oyunu oynamayı denedik. Oyunu neredeyse son ayarlarda 30 FPS kilidi ile rahatça oynayabiliyoruz bu bilgisayar ile birlikte. Fakat işin içine 60 FPS girince, tüm ayarlar en yüksekte iken 60 FPS değerine tutunabilir miyiz, şimdilik bilemiyoruz. Bunu görebilmemiz için oyuna öncelikle o güncellemenin getirilmesi gerekiyor fakat FPS değerlerini bir yana bırakın, oyun PC platformunda gerçekten güzel görünüyor eğer güçlü bir cihazınız varsa. Tabii konsol sürümleri de bu durumda kötü kalmıyor, o sürümler de gerçekten oynamaya değer.



    Mafia III alınmalı mı?

    Mafia III, serinin diğer oyunlarında olduğu gibi senaryosuyla kendini kanıtlayan bir yapım olmuş.Oynanış ögeleri türünde en başarılı olmasa da, ilgi çekici hikayesi ve açık dünyası oyunun eksi yönlerini kapamaya yetmiş diyebilirim. Özellikle aksiyon ve macera türünü seven oyuncuların deneyim etmesi gereken Mafia III’ü, serinin önceki oyunlarını oynamış oyunculara da rahatlıkla tavsiye ediyorum. Başarılı bir hikaye sunumuyla çok kaliteli bir 15-20 saat geçireceğinizi temin eden oyun, yan görevlerle bu süreyi uzatma seçeneği de veriyor. 1960’lar atmosferini başarılı bir şekilde yansıtan Mafia III, türün sevdalılarının kaçırmaması gereken bir yapım oluyor.
    AlıntıAlıntı

  8. #198
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    Gears of War filmi, şimdi bir yazara sahip

    Bu yazarı, birçok oyuncu tanıyordur.





    Microsoft çatısı altında bulunan bir seri olan Gears of War, en son karşımıza 2016 senesinde Gears of War 4 ile çıkmıştı. Oldukça başarılı bir TPS serisi olan bu seri, sadece oyun sektöründe de kalmıyor. Birçok popüler seri gibi, bu serinin de bir sinema filmi çekilmeye hazırlanıyor. Fakat ekip, henüz işin çok başında. Öyle ki, film için bir yazar bile yeni bulundu. Bu yazarı ise eminiz ki birçok oyuncu biliyordur. Çünkü bu yazarın adı Shane Salerno. Bu isim, yine 2017 senesi içerisinde çıkmış olan Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands senaryosunun yazarlığını yapmıştı.

    Universal çatısı altında, Dylan Clark tarafından yapılan bu film, görülen o ki oldukça güzel bir şey olacak. Çünkü filmin yazarı, video oyunu sektöründen ve yapımcısı ise sıradaki Batman filminin yapımcısı. Ayrıca, senaryo yazarına geri dönecek olursak, kendisi daha önce Armageddon ve Aliens vs Predator: Requiem projelerinde de yer almıştı. Yani ekip, bu hali ile oldukça deneyimli gözüküyor. Fakat bu güne kadar yapılmış olan video oyunu filmlerini çok beğenemedik. Umuyoruz ki bu biraz daha farklı olur. Peki, sizin bu konu hakkındaki düşünceleriniz nedir?
    AlıntıAlıntı

  9. #199
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar

    Ubisoft, Far Cry serisi ile ilgili bir şeylerin ipucunu veriyor

    Aslında Far Cry serisinden ziyade, direkt Far Cry 3 ile alakalı gibi duruyor.





    Ubisoft, geçtiğimiz gün içerisinde Facebooksayfasından bir gönderi paylaştı. Bu gönderide, Far Cry 3 ile hayatımıza giren Rook Adası’nın bir görseli bulunuyordu. Açıklama kısmında ise Fransızca, “Aslında hiç ayrılmadığımız bir ada.†yazıyordu. Peki, bu ne demek olabilir? Ubisoft ekibinin ellerindeki Far Cry serisi şu an Assassin’s Creedserisi gibi, temelden, yeniden yapılmaya çalışıyor. Bunu göz önünde bulundurursak, yeni nesil konsollar için gelecek olan bir Far Cry 3: Remastered düşünemeyiz sanırım. Geliştirici ekip, eğer seriyi baştan yapmak istiyorsa, Remastered bir oyun ile çıkmayacaktır karşımıza herhalde.



    Eğer, bu düşüncemiz yanlışsa. Yani, Ubisoft, Far Cry 3: Remastered hazırlamıyorsa, serinin yeni oyunu belki de Rook Adası’nda geçecek. Bu durumda, karşımıza bir yan oyun çıkabilir diye düşünüyoruz. Seriye ait olan ana bir oyun, eski bir ana oyun ile aynı haritada nasıl geçer, şu an pek aklımız almıyor. Tabii bir de, bu paylaşım hiçbir şeyi ifade etmiyor olabilir. Sonuçta görseli paylaşılan bu oyun ve o oyunun ana kötü karakteri, video oyunu sektörünün en popülerlerinden. Geliştirici ekip, öylesine bir paylaşım da yapmış olabilir.
    AlıntıAlıntı

  10. #200
    TDW Team-S-Mod. usta_399 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2016
    Mesajlar
    38.871
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    3.042 Toplam

    Standart Cevap: [Güncel] Oyun Dünyasındaki Önemli detaylar



    Geçtiğimiz haftalarda oyun tutkunlarıyla buluşan keskin nişancı oyunu Sniper: Ghost Warrior 3, pek iddialı bir çıkış yapamadı. Oyunu deneyimleyen oyunculardan, oyuna dair gelen tepkiler ve eleştiriler pek olumlu yönde olmadı. Sniper: Ghost Warrior 3 için yayınlanan ilk inceleme puanlarına bakıldığında, oyun 70 üzerinde bir puan alamadı. Puan aralığı, 30 ile 70 arasında kaldı ve bu durumdan geliştirici ekip CI Games'te pek memnun olmadı. Genel olarak gelen eleştiriler değerlendirildiğinde, oyunun özellikle optimizasyon sorunlarından şikayet edildi. CI Games, tüm bu şikayetleri göz önünde bulundurarak, oyuncularına bu hataların düzeltileceğine dair söz verdi.
    Sniper: Ghost Warrior 3, ilk çıktığı günden itibaren oyuncuların eleştirilerine maruz kalmaya başladı. İlk olarak değinilen noktalardan biri, oyunun yükleme süresinin olması gerekenden uzun sürmesi oldu. Bunun sonrasında, oyunu oynayanlardan da şikayetlerin devamı geldi. Oyunun PC versiyonunda, bir takım ses senkronizasyon bozuklukları, kare çizim sayısında ani düşüşler, çakılmalar gibi konulardan şikayet edildi. PC satışlarına bakıldığında da, oyunun bekleneni veremediği görüldü. Bu durum Sniper: Ghost Warrior 3'ün, fiyat etiketinin 179 TL olmasına da bağlanıyor. Oyunun inceleme puanlarının da oldukça düşük olmasının üzerine geliştirici ekip CI Games CEO'su Marek Tymi'ski bir basın bülteni yayınlandı. Yayınlanan basın bülteninde, yaşanan bu hataların ele alınacağı vurgulandı. En çok şikayet edilen noktalardan yükleme süreleri ve ani hız düşüşleri sorunlarına çözüm getirileceği söylendi. Henüz oyuna eklenmeyen çoklu oyuncu modunun da, sistem performansının iyileştirilmesiyle beraber oyuna ekleneceğinin altı çizildi.
    AlıntıAlıntı

 

 
20. sayfa - 53 sayfa var BirinciBirinci ... 1016171819202122232430 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. [*PC Oyun] GTA 5 Hakkında önemli detaylar
    Von usta_399 im Forum Yenilikler, News ve Genel Konular
    Cevaplar: 86
    Son Mesaj: 29.05.2020, 19:29
  2. [İOS] OS/ MAC/ OSX Hakkındaki önemli detaylar
    Von usta_399 im Forum iPhone, iPod FAQ - Tarife, Uygulamalar
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 29.03.2018, 23:47
  3. HTC Ürünlerindeki önemli detaylar
    Von usta_399 im Forum HTC Desire-HD, HTC ONE-X, HTC HD2
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 13.07.2017, 13:39
  4. LG G6 Hakkında önemli detaylar
    Von usta_399 im Forum LG
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 28.03.2017, 11:12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Page generated in 1.719.134.992.29308 seconds with 22 queries Sayfa Boyutu (301871)