turk-dreamworld.com Sitesine Hoşgeldiniz.


14. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 41011121314151617182464 ... SonuncuSonuncu
642 sonuçtan 131 ile 140 arası
  1. #131
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Ferrari Genç Pilotlar Programının üyeleri Jules Bianchi, Mirko Bortolotti ve Daniel Zampieri geçtiğimiz günlerde Fiorano'da F2008 ile bir günlük test seansı gerçekleştirdiler.
    Bianchi, Bortolotti ve Zampieri sene içinde buna benzer beş test daha gerçekleştirecek. Bu üç pilot daha önce de Ferrari'de testler gerçekleştirmişti.

    Fransız Jules Bianchi: "Jerez'deki testlerden bu yana araca iyice alıştım. Bugün biraz daha limitleri zorlayabildim." derken Luca Baldisseri şunları söyledi:

    "Pilotların test performansının yanı sıra, atletik özelliklerini de testten geçiriyoruz. Bugünü memnun olarak kapattık. F1 deneyimi olmayan genç pilotların F1 aracı ile neler yapabildiğini görmek keyifliydi."
    AlıntıAlıntı

  2. #132
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Casey Stoner, Ducati'nin kış test sezonunun sonunda çok daha iyi bir konumda olduğunu söyledi.
    Avustralya'lı sürücü Katar'da gerçekleştirilen pistlerin son gününde Valentino Rossi'nin liderliğine son vermiş ve zaman ekranlarının tepesindeki isim olmuştu.

    Stoner: "Sepang testlerinde Yamaha kadar hızlı değildik. Katar'da lastiklere çok fazla yük bindirmeden onları verimli bir şekilde kullanabildim."

    Stoner'ın takım arkadaşı Nicky Hayden ise testler hakkında şunları söyledi:

    "Testlerin son günü benim için en verimli gün oldu. Motorun ayarlarında oldukça iyi gelişmeler kaydettik. Bugün uzun sürüşte hızım iyiydi. Daha hızlı gidebilirdim ancak ikinci virajda bir kaza oldu. Sonuç olarak motorumdan memnunum. Takım iyi bir iş çıkardı. Sezonun başlangıcı için sabırsızlanıyorum."
    AlıntıAlıntı

  3. #133
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sezonun ilk yarışı olması nedeniyle beklentilerin yüksek olmasına rağmen Bahreyn ne yazık ki yarış günü beklentileri karşılamakta yetersiz kaldı.
    McLaren'in arka kanadının yasal sayılması takımın yarışta gösterdiği performansa pekte yansımış gibi görünmedi. Bununla birlikte Bahreyn'de bazı teknik gelişmeler de oldu ve bu gelişmelerin yasallığı konusunda tartışmalar ortaya çıktı.
    McLaren'in arka kanadının yasal sayılması takımın yarışta gösterdiği performansa pekte yansımış gibi görünmedi. Bununla birlikte Bahreyn'de bazı teknik gelişmeler de oldu ve bu gelişmelerin yasallığı konusunda tartışmalar ortaya çıktı.

    Difüzör Açıklıkları



    McLaren ve Mercedes'in kullandığı daha geniş marş aralığının (sarı alan) bazı aerodinamik yararlar sağladığına inanılıyor.

    Teknik kontrol ekibinin işe arka kanadın yasallığını kontrol etmekle başlayacağı bekleniyordu fakat FIA teknik delegeleri onun yerine bu iki aracın difüzörlerinde ufak sorunlar buldu. McLaren ve Mercedes takımları yeni difüzör tasarımındaki marş girişi ile birlikte kuralların limitlerini fazlasıyla zorladığı düşünülüyor.

    Kurallar motoru çalıştırmak için difüzörün üzerinde yalnızca tek bir açıklığın kullanılmasına izin veriyor. Normalde bu açıklığın negatif yönde etkisi bulunuyor, takımlarınsa motoru çalıştırmak için bu açıklığa ihtiyacı var ve aynı zamanda bu bölgedeki etkinliği korumak için difüzörün iç kısmına yerleştiriyorlar. Difüzörün üstünden geçen yüksek basıncın alt bölgeye düşük basınca transferini sağlıyor, bunu yapmak elbette downforce kaybına neden oluyor. Geçen yıl Brawn gibi bazı takımlar bu bacınç değişikliğini durdurmak için açıklığın üzerine ince eğimli flap kullandı.

    Şimdi ise bu takımlar bu açıklığın varlığından kazanç sağlamanın yollarını arıyor. Açıklığın genişletilerek difüzörün iki parçalı kanat görevi görmesini sağlanıyor. Hücrelerden geçen hava akımı difüzörün etkinliğini arttırmasını ve daha fazla downforce üretmesini sağlıyor fakat pist üzerindeki performans açısından kayda değer bir farklılık yaratmıyor.

    McLaren

    Pek çok takım gibi McLaren de kış testlerinin son günlerinde sezonun açılış yarışında yarışacağı aracın özelliklerine yakın bir araçla piste çıktı. Fakat Bahrain yarış ile birlikte araç ilk kez teknik kontrollen geçti ve bu kontrol zekice tasarlanan arka kanadın yasallığını görmek için bir şanstı. Bunun yanında kanadın yasallığının doğrulanmasının ardından difüzör tasarımı ile difüzör kurallarının farklı yorumlanması konusunda tartışmalar gündeme geldi.



    McLaren Şnorkel Tasarımı ve Arka Kanat


    Hava girişinin çalışması şnorkel tasarımından başlayarak arka kanadın flap'ına kadar devam ediyor.

    Kış testleri boyunca McLaren zekice tasarlanmış bir arka kanatla çalıştığı yönünde dedikodular çıktı ve bu tasarımın maksimum hızı arttırmak için pilotlara aerodinamiği değiştirme olanağı sağladığına dair iddialar ortaya atıldı. Bu iddialar takım patronu Martin Whitmarsh tarafından geçtiğimiz haftasonu doğrulandı fakat yalnızca bir tasarım teknik kontrolün onayını almayı başardı.

    McLaren flap'ın arkasında hava çıkışı bulunan bir arka kanat tasarladı ve bu sayede flap'ın üzerinde yarık boyunca geçen hava akımı arka kanadın aerdinamiğinden çalıyor ve kanadın ürettiği downforce ve drag etkisini azaltıyor.

    Bu etki arka kanadın ürettiği drag miktarını kontrol ederek düzlüklerde maksimum hızın artmasına yardımcı oluyor. Geçmişte takımlar benzer bir çözümü günümüzde yasaklanan esnek parçalar üzerinde denemiş ve sonrasında arka kanadın tamamına uygulamıştı.



    Hava akımı köpekbalığı yüzgeci şeklindeki motor kapağından geçiyor ve flap'ı takip ederek yarığa kadar uzanıyor


    McLaren çok dahice bir tasarım oraya koymuş ve hareketli parçalar kullanmak yerine pilot kokpitin içerisindeki yarığa bacağını koyarak hava geçişini engelleyen ve aerodinamik etkinliğe yön verebilen bir sistem yaratmış.

    Kokpit içerisindeki yarık süspansiyon salıncaklarının şasiye bağlandığı noktada aracın üzerindeki hava girişiyle besleniyor ve kokpit boyunca geçerek köpekbalığı yüzgeci şeklindeki motor kapağını takip ediyor ve arka kanattaki flap'a ulaşıyor. Normalde bu tip hava yarıkları kokpit içerisindeki pilotun 'serinlemesi' için kullanılır.



    Virajlarda hava girişi havanın kokpite girmesini sağlıyor




    Düzlükte ise pilot bacağını hava girişine basırarak hava akımının arka kanada gitmesini sağlıyor


    Arka kanattaki yarığa hava geçişi olmadığında arka kanat virajlarda normal seviyede downforce üretiyor. Bununla birlikte uzun düzlüklerde pilot fren pedalındaki bacağını hareket ettirerek açık durumdaki hava girişine karşı bir güç uyguluyor ve hava akımının şnorkel tasarımı boyunca arka kanattaki yarığa gitmesini sağlıyor. Bu akım kanat etkisinden çalarak maksimum hızda 6 km'ye yakın bir artış sağlıyor. Pilot bacağını tekrar fren pedalına doğru hareket ettirdiğinde hava girişi bir önceki duruma dönüyor ve arka kanat bir kez daha downforce üretmeye başlıyor.

    Yasallık açısından araçların aerodinamik yüzeyleri etkinliği artırmak için hareket edemez, kurallar yalnızca 'hareket edebilir aerodinamik parçaların' kullanılmasını yasaklar.

    Aracın şasisinin üzerindeki şnorkel şeklindeki boşluk bu bölümdeki panellere ulaşımı zorlaştırmadığından takımlar için sorun olmayacaktır fakat kokpitteki hava çıkışı homologe edilmiş monokok ve güvenlik ve dayanıklılık sebebiyle değişiklik yapılamaması hava çıkışı için ciddi bir sorun oluşturabilir.

    Renault

    Renault'un yeni difüzörünün kış testlerinde görülenden oldukça farklı bir şekilde karşımıza çıktı. R30'un lansmanında difüzörün sidepodsların çıkışlarından birleştirildiği görüldü ve bu sayede aracın arkasında oldukça büyük bir açıklık oluştu. Şu an ise takım rüzgar tüneli çalışmaları sonucunda bu açıklığı iki ayrı fonksiyona böldü.

    Difüzör geleneksel olarak hava girişinin alçak bölümünde yer alırken, hava girişinin üst bölümü difüzörün arka kısmına ve açıkça görülen kanalların üzerine yerleştirildi. Bu tasarım ve sidepodlardaki dikey kanatlar sıcaklığı motor ve radyatörlerden atabiliyor. Bu yeni yapıyla birlikte difüzörün boyutu muhtemelen McLaren'in super difüzöründen sonra en büyük ikinci büyük tasarım olacaktır.

    Yeni difüzörle birlikte McLaren ve Mercedes'te olduğu kadar olmasa da marş girişi de genişletildi fakat FIA teknik delegeleri tasarımı dikkatlice inceledikten sonra herhangi bir değişiklik yapılmasının gerekli olmadığını söyledi.

    Ferrari

    İtalyan takımı testlerde kullandığına çok benzer bir paketle Bahrain'e geldi ve Sakhir pistinde görtermiş olduğu tempo ve istikrar da testlerin bir yansımasıydı. Sezonun açılış yarışı için yapılan ve en güze çarpan değişiklik ise sidepodların arkasına yakın açılan yarıklarla birlikte soğutma kapağının revize edilmesiydi.

    Egzoz çıkışlarına yakın açılan bu üç soğutma yarışı kayda değer bir gelişim olmamasına rağmen diğer takımlar şasi kurallarını yorumlamak konusunda bir girişimde bulunmadı.

    2009 yılıdan getirilen kuralla birlikte sidepodlar üzerindeki yarıklar sınırlandırılmıştı. Bununla birlikte Ferrari bu yarıkları Bahrain'deki aerodinamik paket üzerinde kullandı ve bu da demek oluyor ki diğer takımların da benzer bir uygulamayı sezonun ilerleyen yarışlarında kullanabilir. Kullanılan hava yarıklarına rağmen Ferrari Bahrain'de dayanıklılık konusunda emin olmak için sıralama turlarından önce her iki aracın motorunda da değişikliğe gitmişti.


    TurkiyeF1.Com
    Kaynak: automoto365
    Sertuğ Ünal
    AlıntıAlıntı

  4. #134
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Lewis Hamilton, Bahreyn GP'nin ardından Red Bull'un performans açısından rakiplerine göre çok daha önde olduğuna inanıyor.
    Hamilton, 2009'da Red Bull'un en fazla yere basma kuvvetini üreten araç olduğunu ve takımın bu avantajı 2010'da da devam ettirdiğine inanıyor.

    "Red Bull gridteki diğer araçlardan çok daha hızlı. Geçtiğimiz sene bizim elde ettiğimizden iki kat daha fazla yere basma kuvveti üretebiliyorlardı."

    "Bahreyn'de Fernando, Vettel'i zorlayabildiyse bile Red Bull'un Ferrari'den yarım saniye daha hızlı olduğunu gördük. McLaren'e bakacak olursak, Mercedes GP ile hemen hemen aynı düzeyde seyrettiğimizi düşünüyorum."
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  5. #135
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Zoran Stefanovic yaptığı açıklamada bu yıl Formula 1'e giriş planları sekteye uğradıktan sonra eski Formula 1 takımı Toyota ile ilişkilerini daha fazla sürdürmeyeceklerini söyledi.
    FIA, Stefan GP'nin bu yıl USF1 yerine Formula 1'e giriş yapma teklifini reddetmiş ve onun yerine 2011 yılı için davette bulunmuştu.

    Bu gelişmelerin ardından Stefanovic desteklerinden dolayı Toyota'ya teşekkür etti ve ortaklıklarının artık mümkün olmadığını söyledi.

    "2010 için daha fazlası mümkün değil. Başka planlarımız var. Toyota'ya son derece minnettarız. Harika bir şirket ve yaptıkları harika işlerdi. Artık farklı konularda organize oluyorlar. Cologne'deki TMG merkezde daha yararlılar."

    Stefanovic bununla birlikte 2011 yılı için Toyota ile çalışmayı göz ardı etmiyor.

    "Şu an için bunu düşünmüyoruz."

    Stefanovic ayrıca hala F1 gridinde olmak istediklerini ve bunu FIA ile görüştüklerini söyledi.

    "Hala bize uygun çözümler üzerinde çalışıyoruz. Şu anda organize edebilme fırsatı yok. Mevcut durumda yakın gelecek adına temel olarak hangi yönde gidebileceğimize bakacağız."

    "Niyetimiz FIA ile başlamak ve sürece onlarla devam etmek fakat beklememiz ve karar vermemiz gerekiyor. Mesele yalnızca evet demek değil, nasıl yapacağımız."


    Sertuğ Ünal/Turkiyef1
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  6. #136
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Tarihi SPA-Francorchamps pistinin meşhur Blanchimont virajının altındaki bağlantı tüneli kısmen çöktü.
    Yerel basının haberine göre çökme anında pist üzerinde araç yoktu ve yalnıca pistin yüzeyinin bir kısmı hasar gördü.

    Tünel çevresinde de herhangi birisinin olmadığına inanılmakla birlikte pistin yenilenme çalışmalarının bitimine 70 gün kalmasıyla çalışmalar yara almış oldu.

    Altı metre yüksekliğindeki tünel tırların ve yayaların pist ile bağlantısını sağlıyordu. Çökme ayrıca bazı kaçış alanlarına, vardavelalara ve televizyon kameralarına hasar verdi.

    Ağustos ayında Formula 1 Dünya Şampiyonası'na ev sahipliği yapacak olan SPA pisti çökme nedeniyle bu haftasonu kapalı olacak.



    Sertuğ Ünal/Turkiyef1
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  7. #137
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Mercedes bu haftasonu gerçekleştirilecek Avustralya Grand Prix'sinde pit stop ekibiyle öne geçmeyi umuyor.
    akım Patronu Ross Brawn W01'in temposunun şu anda öndekiler kadar olmadığını kabul ediyor fakat 'gelecek birkaç yarışta' lidere daha fazla yaklaşacak adımı atacaklarını düşünüyor.

    Fakat Alman haftalık dergisi Der Spiegel, Brackley merkezli takımın Melbourne'de pit stop hızı açısından diğerlerinin önüne geçebileceği iddiasında bulundu.

    Sezonun açılış yarışı Bahreyn öncesi Red Bull lastik değişimini 1.8 saniye olduğunu söylemiş toplam zaman kaybının ise yaklaşık 3.5-4 saniye aralığında olacağı tahmin edilmişti.

    Mercedes takım sözcüsü 3.5 saniyelik pit stop zamanlamasının şu ana kadar ki 'en iyi sonuç' olduğunu söyledi. Fakat yakın gelecekte '2.5 saniyenin gerçekçi bir hedef' olduğunu da sözlerine ekledi.
    AlıntıAlıntı

  8. #138
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Geçtiğimiz hafta Bahreyn Grand Prix'inde ilk kez Formula 1 sahnesine çıkan Nico Hulkenberg yarış boyunca 'çok fazla' zorlamasına rağmen hız açısından Williams'taki takım arkadaşı Rubens Barrichello'nun gerisinde kaldı.
    A1, F3 ve GP2 şampiyonlukları bulunan 22 yaşındaki Hulkenberg sezonun açılış yarışında ilk kez çıktığı sıralama turlarında takım arkadaşı Barrichello'nun yarım saniye gerisinde kalmıştı.

    Barrichello onuncu olarak son puanı alırken Hulkenberg yarışın başında attığı spinin ardından damalı bayrağı liderin bir tur gerisinde tamamlamıştı.

    Barrichello yarışta en hızlı altıncı zamana imza atarken Hulkenberg yaklaşık iki saniye daha yavaş bir performans sergiledi ve pit stop sırasında da zaman kaybetti.

    Alman Auto Motor und Sport'a konuşan Willi Webber (Hulkenberg'in menejeri) "Bazen Nico daha fazlasını istiyor." dedi.

    37 yaşında Barrichello da Webber'e katılarak "Nico çok iyi bir pilot fakat bunun yanında çok genç. Formula 1'de çok daha fazla zorlayabilirsiniz."

    "İlk sıralama turu seansına çıktı. Sıralama turları yalnızca pilotajla ilgili değil fakat daha fazlasını beklemek acımasızlık olur." dedi.


    Sertuğ Ünal/Turkiyef1
    AlıntıAlıntı

  9. #139
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Şubat ayı başında Formula 1 Yönetimi (FOM) ve Formula 1 Takımlar Birliği (FOTA)'nın desteğiyle yapılan Formula 1 taraftarı anketinin ilk sonuçları açıklandı.
    "Ankete katılan ve bunun bir parçası olan herkese teşekkür etmek istiyoruz. Sonuçlar açıklanacak ve taraftarlar için Formula 1'i daha iyi hale getirmek konusunda yapılması gerekenler FOTA'ya yardımcı olacak."

    90.000'in üzerinde Formula 1 taraftarının ankete katıldığına inanılıyor.

    Anket sonuçlarının tamamı henüz açıklanmadı fakat oyların %19.5'ini alan Michael Schumacher en çok tanınan Formula 1 pilotu seçildi.

    Alman pilotun ardından %9.7 oyla Ferrari pilotu Fernando Alonso ikinci ve 2010 yılında Dünya Ralli Şampiyonası'na geçiş yapan Kimi Raikkonen üçüncü sırayı aldı.



    Sertuğ Ünal/Turkiyef1
    AlıntıAlıntı

  10. #140
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Felipe Massa Red Bull'un 2010 sezonunu geri kalanında 'tuhaf' derecede hızlı olacağı konusunda Lewis Hamilton'a katılmıyor.
    Bahreyn'de yarışa pole pozisyonunda başlayan Sebastian Vettel RB6'sının yaşadığı sorun nedeniyle kazanabileceği yarışı Ferrari'lerin arkasında tamamlamıştı. McLaren pilotu Lewis Hamilton Britanya basınına yaptığı açıklamada Red Bull'un performans avantajının 'çılgınca' olduğunu söylemişti.

    Fakat Ferrari pilotu Massa, Adrian Newey imzalı tasarımın Hamilton'ın bahsettiği kadar büyük bir avantaja sahip olduğunu düşünmüyor.

    "Testlerde tur zamanları açısından Red Bull en hızlı araç olmayabilir fakat uzun sürüşlerde tempolarının çok güçlü olduğuna dikkat çekmiştim yani Bahreyn sıralama turları sürpriz olmadı."

    "Genel olarak çok yakındık ve sezon boyunca her yarışta aracımızı geliştirmeli ve güçlendirmeliyiz."

    Massa ayrıca Bahreyn'de Bridgestone'un sert lastikleriyle Ferrari'nin Red Bull'dan daha hızlı olduğuna inanıyor.


    Sertuğ Ünal/Turkiyef1
    AlıntıAlıntı

 

 
14. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 41011121314151617182464 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Motor Sporlari - 2009 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 2672
    Son Mesaj: 17.12.2009, 08:17
  2. Motor Sporlari - 2008 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 1010
    Son Mesaj: 24.02.2009, 13:56
  3. Türksat 3A 'dan Gelişim haberleri
    Von meraklı1 im Forum Türksat 2A / 3A / 4A
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28.01.2009, 13:09
  4. Dimo 120 diseq 1.2 Motor ve STAB 120 Motor
    Von hayalet54 im Forum Anten ve aksesuarlar
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 7.09.2008, 01:00
  5. Motor Sporlari - Haberler
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 207
    Son Mesaj: 3.01.2008, 12:33

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Page generated in 1.727.322.563.05090 seconds with 22 queries Sayfa Boyutu (285049)