turk-dreamworld.com Sitesine Hoşgeldiniz.


17. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 713141516171819202127 ... SonuncuSonuncu
642 sonuçtan 161 ile 170 arası
  1. #161
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sauber takım patronu Peter Sauber, takımının bugünkü sıralama turlarında gösterdiği performanstan hiç de memnun olmadığını söyledi.
    Yarınki yarışa Pedro de la Rosa 14, Kamui Kobayaşi ise 16'ncı cepten başlayacak. Sauber pilotları Bahreyn'deki sıralamalarda da aynı sonucu almıştı.

    Albert Park'ta sonucun daha iyi olması gerektiğini belirten Sauber, "14 ve 16'ncı cepler beklentilerimizi karşılamıyor. O yüzden hiçbir şekilde tatmin edici değil" dedi.

    Sauber ayrıca, takımın, aracın potansiyelini ortaya çıkarmakta başarılı olamadığını söyledi.

    Teknik direktör Willy Rampf ise, "Sıralamalar problemsiz geçti. Ama grid pozisyonlarımız oldukça hayal kırıcı" yorumunda bulundu.

    Rampf, "Son seans için yeterince hızlı değildik, bununla birlikte öyle olmasa bile daha üstlerde bir pozisyon bekliyorduk" dedi.

    Bugünkü tek olummlu sonuç olarak, aracın dengesinin Bahreyn'e göre daha iyi olmasını gösteren Rampf, "Fakat aracın genel performansını daha fazla arttırmak zorundayız" ifadelerini kullandı.

    Sauber pilotları ise sıralamalardaki hayal kırıklığına rağmen, yarın puan alarak durumu dengeleyebilecekleri konusunda iyimser olduklarını dile getirdi.

    De la Rosa puan için mücadele edeceğini belirterek, "Bunu gerçekten istiyorum" derken, Kobayaşi, "Sıralamaları biraz daha yukarıda bitirmeyi bekliyordum. Ancak yarış için kendime güveniyorum" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  2. #162
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Fernando Alonso, Avustralya Grand Prix'de kazanmayı düşünmediğini belirterek, amacının mümkün olduğunca yüksek puanlar almak olduğunu kaydetti.
    İki hafta önce 3'ncü cepten başladığı yarışta podyumun tepesine çıkan Ferrari pilotu, Albert Park'taki mücadelede, Red Bull çifti Sebsatian Vettel ve Mark Webber'in gerisinden start alacak.

    Sıralamalarda Red Bull'ları geçmeyi beklemediğini kabul eden İspanyol pilot, bununla birlikte performansından memnun olduğunu ifade etti.

    Alonso, "Sıralamlaar bizim için iyi geçti. Red Bull'ları yenmenin, yapılacak zor bir iş olduğunu biliyorduk. O yüzden biz kendi potansiyelimizi en iyi şekilde kullanmaya yoğunlaştık. O bakımdan 3'ncülük çok iyi bir sonuç" dedi.

    İspanyol pilot, "Bahreyn'deki gibi yarışı podyumda bitirmeye çalışacağız. Burada da puan almaya devam etmek istiyoruz. Güvenlik araçları, kazalar, problemlerle uzun bir yarış olacak. Çok zor bir mücadeleye tanık olacağız" diye konuştu.

    Alonso, "Öncelikli olarak yarışı bitirmemiz gerekiyor. Kazanıp kazanmayacak kadar hızlı mıyız, değil miyiz göreceğiz" dedi.
    Sıralama sonuçlarının kendini şaşırtmadığını da söyleyen Alonso, antrenmanlardaki zamanların gerçek manada birşey ifade etmediğini belirterek, "Bu yıl hafta sonuna herkes farklı şekilde hazırlanabiliyor" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  3. #163
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Red Bull Racing pilotu Mark Webber, kendi evinde pole pozisyonunu takım arkadaşı Sebastian Vettel'e kaptırmış olmasına rağmen sıralama performansından memnun olduğunu dile getirdi.
    Sıralama turlarının üç seansını da domine eden Red Bull'da Vettel, 0.116 saniye farkla pole pozisyonunun sahibi olmayı başardı.

    Son hız turunda bir ve üçüncü sektörlerde en hızlı zamanı kaydeden Webber, ikinci sektörde zaman kaybedince ikinci sırada kaldı.

    Avustralyalı pilot yaptığı açıklamada, "Bugün çok, çok iyi geçti. Seb'le birlikte mümkün olan en iyi dereceyi yapmaya çalıştık. Açıkçası (son seansta hata yaparak dördüncü cebe gerilediği) Bahreyn'deki durumu tekrarlamayı hiç istemiyordum. Pole pozisyonunu alamadığım için mutlu değilim ama iyi bir mücadeleydi. O yüzden sabah kalktığımda yarışa iyi bir pozisyondan başlayacağım için mutlu olacağım" dedi.

    Sıralama pozisyonlarına bakarak yarınki yarışın sonucunun tahmin edilemeyeceğini vurgulayan Webber, "Çünkü sadece pist ve değişen hava koşulları değil, güvenlik aracı ihtimali, küçük takımların ve tecrübesiz pilotların yol açabileceği olaylar meydana gelebilir" diye konuştu.

    "Yarışın bugünkü ilk 10'la biteceğini sanmıyorum" diyen Webber, takımının daha soğuk pist koşullarına göre aracı hazırlamak için geceyarısı yaptığı çalışmayı da takdir ettiğini söyledi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  4. #164
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sezonun ilk yarışı olan Bahreyn Grand Prix'den sonra yeni kuralların yarışları monoton hale getirdiği eleştirilerine en iyi cevabın bugün Avustralya'daki nefes kesen mücadeleden geldiği yorumları yapılıyor.
    F1 takım patronları, Malezya GP'den kısa süre önce, açıkça kural krizi haline gelen durumu masaya yatırmak üzere bir toplantı organize etmişti. Bu toplantıda, Bahreyn'deki sıkıcı yarışın ortaya çıkardığı problemleri ortadan kaldırmak için önerilecek teklifler tartışılacak.

    Melbourne'deki hava şartlarının yarışın heyecan kazanmasında etkili olmasına rağmen Toro Ross patronu Franz Tost, bugünkü mücadelenin, "her beş dakikada bir kural değişikliği isteyenlere bir cevap" olduğunu söyledi.

    İlk açıklamalarında yeni kuralları eleştirel bir yaklaşımla yorumlayan Michael Schumacher de, bugünkü yarış sonunda, "Eleştirilerin ardından taraftarlar için harika bir yarış oldu" değerlendirmesinde bulundu.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  5. #165
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Bahreyn'de yaşadığı dayanıklılık probleminin ardından Avustralya GP'de, pole pozisyonundan başladığı mücadelede podyumun tepesine çıkmayı hedefleyen Red Bull Racing pilotu Sebastian Vettel bir kez daha hayal kırıklığı yaşadı.
    Mücadelenin 26'ncı turunda fren arızası yüzünden yarış dışı kalan Vettel, BBC'ye yaptığı açıklamada, büyük üzüntü içinde olduğunu ancak yapacak birşey olmadığını söyledi.

    Vettel, "Söyleyebileceğim çok fazla şey yok. 13'ncü turda fren problemi yaşamıştım. Turun başında araçta titremeler hissediyordum. Şartlar çok kötüydü" diye konuştu.

    Vettel, "Öncelikli hedef yarışı bitirmektir, biz elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Bu kimsenin hatası değil fakat iyi bir yarış çıkarmak için dayanıklılık konusunda ilk sıraya yerleştirmemiz gerekiyor" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  6. #166
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Nico Rosberg, beşinci olarak tamamladığı Avustralya Grand Prix'de aldığı puanlardan memnun olduğunu söyledi.
    İki hafta önce Bahreyn Grand Prix'yi altıncı sırada bitiren Mercedes pilotu, "Böylesine karışık geçen bir yarışın ardından, beşincilik iyi bir sonuç" diye konuştu.

    Rosberg, "Islak zeminde kötü bir start aldım. Sonrasında ise istediğimiz hıza ulaşamadık, opsiyon lastiklerinde sıkıntı yaşadım. Arkadaki aşınma çok kötüydü, biz de ikinci kez pite girip yeni lastikler takmaya ve öndeki gruba yetişmeye karar verdik" dedi.

    Alman pilot, "Lastik avantajı olsa bile, öndekileri yakaladığınızda geçmek çok zor olacaktı. O yüzden Mark ve Lewis arasındaki olayın ardından birkaç sıra daha kazanmak iyi oldu. Sonuçtan mutluyum" yorumunda bulundu.

    Rosberg ayrıca, bir taraftan aracı geliştirmeye devam ederken, yüksek puanlar almanın önemine dikkat çekti.

    Michael Schumacher ise, yarışın başında Fernando Alonso ile temasının ardından zor bir gün geçirdi. Ön kanadı hasar gören Alman pilot ilk turda pite girmek zorunda kalınca yarışı ancak 10'ncu sırada tamamlayabildi.

    Schumacher, "Bugün iyi bir yarış çıkarabilirdik. Yazık oldu. Starttan hemen sonra başka bir aracın çarpmasına maruz kaldım. Bu olay benim için yarışın kaderini belirledi. Ama bu tür şeyler oluyor, o bakımdan 'yarış işte' demekten başka birşey kalmıyor" ifadelerini kullandı.

    Aracın, en öndeki gruptan daha iyi bir hıza sahip olduğunu söyleyen Schumacher, "Puan almak da hoş" değerlendirmesinde bulundu.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  7. #167
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Mark Webber, kendi seyircisi önünde geçen hayal kırıcı bir yarış olmasına rağmen, en azından sonuna kadar mücadeleye devam ettiği için mutlu olduğunu söyledi.
    Yarışa ikinci cepten başlayan Avustralyalı pilot, 56'ncı turda Lewis Hamilton'la çarpışması dahil sıkıntılı geçen mücadeleyi 9'ncu sırada tamamlayabildi.

    Hamilton'la kazasının ardından pite girmek zorunda kalan Webber, yarışı eğlenceli hale getirdiğini belirterek, "Mücadeleyi hiç bırakmadım. Sonuçta, ilk pitstoplar ve bu tür şeyler gibi farklı nedenlerden dolayı biraz geriye düştük. Rüzgar seni nereye sürüklüyorsa oraya gitmemin en iyisi olduğunu düşündüm. Kendi ülkemdekiler için Bahreyn'i düşündüm, belki de farklı bir şeyler yapmalıydık, sonuçta istediğimiz gibi bitiremedim ama en azından daha keyifli bir yarıştı" dedi.

    Takım Sebastian Vettel'in arkasında ikinci sıradayken bir tur sonraki pit stopların ardından altıncı sıraya gerileyen Webber, Hamilton Fernando Alonso'yu geçmeye çalışırken, İngiliz pilotun arkasında kaldı.

    Hamilton'ın arkasındayken frene geç bastığını belirten Webber kazayla ilgili olarak, "İçerden bir manevra yapmak çok zordu, çünkü hem pist bu bölgede biraz kaygandı, hem de Lewis'in düzlüklerdeki hızı inanılmazdı. O yüzden bu pilotlara karşı manevra yapmak çok zor. Fernando'yu yakalamıştık, yarışın geri kalanını sabırsızlıkla bekliyordum. Her ikimiz de Fernando'nun peşindeydik, Lewis'ten özür dilerim" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  8. #168
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Avustralya GP'yi, kariyerinin en iyi yarışlarından bir olarak niteleyen Lewis Hamilton, takımın başarısız stratejisi ve Mark Webber'in hatasının yarışı daha iyi bir sonuçla tamamlamasını engellediğini söyledi.
    Mücadeleye 11'nci cepten start alan Hamilton, Renault ve Ferrariler arasındaki mücadeleyi yakalamış olmsasına rağmen, bitime iki tur kala Webber'le teması yüzünden spin atarak, yarışı 6'ncı sırada tamamladı.

    Hamilton, "Özetlemek gerekirse, belki de hayatımın sürüşlerinden biriydi, ne yazık ki strateji yüzünden geriye düştüm, daha sonra da Mark Webber ilerlememi engellemiş oldu" dedi.

    BBC'ye konuşan Hamilton, "Çıkardığım işten memnunum, gerçekten bugün kalbimle yarıştım, bundan daha iyi bir sonucu hak ettiğimi düşünüyorum. Gelecek yarışta mücadeleye devam edeceğim" ifadelerini kullandı.

    Telsiz konuşmalarında da McLaren'ın stratejisini eleştiren Hamilton, ikinci kez pite girmesinin yanlış bir hareket olduğunu savundu.

    Takımda herkesin çok iyi iş çıkardığını söyleyen Hamilton, "Fakat strateji doğru değildi. Önümdeki tüm pilotlar bir kez pite girdi, bense iki kez pitstop yaptım" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  9. #169
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Robert Kubica, bugün podyumun ikinci basamağına çıkmasının, Renault takımının daha ileri noktalara çıkması için "özel" bir sonuç olduğunu belirtti.
    Yarışa 9'ncu cepten başlayan Polonyalı pilot, oluksuz lastiklere geçilen pitstopların ardından pistte 3'ncü sıraya yükseldi. Kubica, Sebastian Vettel'in yarış dışı kalmasının ardından ise ikinci olarak yarışı tamamladı.

    Geçtiğimiz yıl Melbourne'de Vettel'le ikincilik mücadelesindeki talihsiz olayı işaret eden Kubica, "Maalesef Avustralya son iki sezon hep böyle şanslı geçmedi. Daha önceki yarışlarda da kolayca podyuma çıkabilirdim" dedi.

    Kubica, "Dürüst olmak gerekirse, podyum finiş beklemiyorduk. Bu hem Renault, hem de benim için özel bir sonuç. Kış sezonunda çok çalıştık. Bu, sezonun başında alabileceğimiz en iyi sonuçtu. Herkese çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

    Bununla birlikte gerçekçi olmak zorunda olduklarını vurgulayan Polonyalı pilot, "Normalde podyum finiş yapabilecek bir hıza sahip değildik. O yüzden daha fazla çalışmalıyız. Ancak eminim ki, er ya da geç, bu hızı yakalacağız" dedi.

    Button'ın lastik değiştirmek için pite girmesiyle kısa süre liderliğe yükselen Kubica, İngiliz pilotun pistin kurumaya başlamasıyla ortaya koyduğu hıza cevap veremediğini söyledi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  10. #170
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Jenson Button, Avustralya Grand Prix'de oluksuz lastiklere geçme kararının, McLaren'la ilk zaferini kazanmasında kilit rol oynadığını söyledi.
    Yağmurun ardından pistin kurumaya başlamasıyla oluksuz lastiklere geçen ilk pilot olan Button, daha sonra pite giren rakiplerinin önünde liderliği ele geçirmişti.

    Bu kararın kendisine ait olduğunu belirten Button, "Pilotların, şartları hissetmesi çok daha kolay diye düşünüyorum. Takımlar, gelen bulutları görebilirler fakat biz gerçekte neyin geldiğini hissedebiliriz. Bu yüzden pite girip lastik değiştireyim diye düündüm" dedi.

    Pistte kuru bir sürüş çizgisinin oluştuğunu söyleyen Button, "Birkaç yer hala ıslaktı. Pite girdiğimde, pite girdiğimde, pit alanının ıslak olduğunu görünce bunun feci bir karar olduğunu düşündüm. Fakat hızlanmaya başladıkça herşey çok iyi gitti. Bu doğru bir karardı ve bu kararı vermiş olmaktan dolayı da çok mutluyum" açıklamasında bulundu.

    McLaren'la çıktığı ikinci yarışta kazandığı bu zaferin çok özel olduğunu dile getiren İngiliz pilot, bu başarının kendine olan güvenini artıracağını belirtti.

    "Bu duyguyu kelimelere dökmek zor, çok özel bir duygu. Bundan çok şey öğreneceğiz" diyen Button, "Bundan daha iyi bir strateji belirleyemezdik. Bu kararı kendim vermiş olmakla birlikte, pistten gelen birçok geri bildirimi de gözönüne aldım. McLaren'a bu sıkı çalışmasından dolayı teşekkür ediyorum" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

 

 
17. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 713141516171819202127 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Motor Sporlari - 2009 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 2672
    Son Mesaj: 17.12.2009, 08:17
  2. Motor Sporlari - 2008 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 1010
    Son Mesaj: 24.02.2009, 13:56
  3. Türksat 3A 'dan Gelişim haberleri
    Von meraklı1 im Forum Türksat 2A / 3A / 4A
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28.01.2009, 13:09
  4. Dimo 120 diseq 1.2 Motor ve STAB 120 Motor
    Von hayalet54 im Forum Anten ve aksesuarlar
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 7.09.2008, 01:00
  5. Motor Sporlari - Haberler
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 207
    Son Mesaj: 3.01.2008, 12:33

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Page generated in 1.719.184.275.14738 seconds with 22 queries Sayfa Boyutu (239550)