turk-dreamworld.com Sitesine Hoşgeldiniz.


51. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 4147484950515253545561 ... SonuncuSonuncu
642 sonuçtan 501 ile 510 arası
  1. #501
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Michael Schumacher, Türkiye’de hangi takımın favori olduğunu söylemek için çok erken olduğunu söyledi. Schumacher ayrıca Mercedes’in çok geride olmadığını düşünüyor.
    Mercedes Grand Prix’in uzun dingil mesafeli araca döndüğü Türkiye Grand Prix’inde Schumacher, öğleden sonraki antremanları lider Button'dan 0.694 saniye geride yedinci sırada tamamladı.

    Schumacher: “Kimsenin ne kadar benzin yüküyle gittiğini bilmiyoruz. Bu yüzden bir kıyaslama yapmak çok zor. “

    İstanbul Park’ta hem Schumacher, hem Nico Rosberg tamamlanmış F kanat sistemini kullanıyor.

    “Buraya gelmeden önce araçta gözle görülebilir güncellemeler yaptık. Monaco’da bunların etkisini görmek zordu. Doğru yolda gittiğimizi düşünüyorum. Fakat asıl önemli olan rakiplerinize oranla ne kadar hızlı geliştiğinizdir.”

    7 kere dünya şampiyonu olan Alman pilot, 2006’da podyumda bitirdiği yarıştan sonra tekrar İstanbul’a dönmekten mutlu olduğunu da söyledi.

    “8. viraj çok güzel ve teknik bir viraj. Tümsekler size ufak sürprizler hazırlayabilir ama oradan geçmek kesinlikle çok eğlenceli. Bakalım yarın neler olacak, bekleyip görelim.”

    TurkiyeF1.Com
    Oltan İzmirli
    AlıntıAlıntı

  2. #502
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Ross Brawn, Monaco’da Schumacher’in aldığı cezadan sonra, FIA ile ceza sisteminin gözden geçirilmesi hakkında çalışıyor.
    Monaco’da Schumacher’e güvenlik aracı periyodu bittikten sonra finishe kadar yarışabileceği söylendikten sonra, Alman pilot son virajda Fernando Alonso’ya atak yapıp onu geride bırakmıştı.

    Geçiş güvenlik aracı içeri girdikten sonra ve yeşil bayraklar altında gerçekleşti . Fakat FIA kurallarında eğer yarış güvenlik aracı koşulları altında biterse, herkesin geçiş yapmadan finishe gelmesi gerektiği yazıyor.

    Aralarında Schumacher’in rakiplerinden 1996 dünya şampiyonu Damon Hill’in de bulunduğu hakemlerin görüşmesinden, Schumacher’e 20 saniye ceza verilmesi kararı çıktı.Schumacher bu cezayla 12. sıraya gerilerken Mercedes bu karar itiraz etmemişti.

    Ross Brawn konu hakkında “Kurallarda bazı açıklıklar var. Biz farklı yorumluyoruz, hakemler ve Whitting farklı yorumluyor.” dedi.

    “Biz, Michael’e yarışabileceğini söyledik. Fakat Domenicali, Fernando’ya yarışmaması gerektiğini söylemiş. Çok talihsiz bir olay oldu. Bu yüzden itiraz etmedik.”

    “Fakat Michael’e ceza verilmeyebilirdi. Çünkü kurallardaki boşluk, onun yarışını mahvetti. Böyle talihsizliklere izin vermemek için ceza sistemi tekrar gözden geçirilmeli.”

    TurkiyeF1.Com
    Oltan izmirli
    AlıntıAlıntı

  3. #503
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Bruno Senna, 2009'da tek koltuklu araçlarla yarışmamasının eksikliğini, bu yıl Formula 1'e hız sorunu yaşayarak hissettiğini ifade etti.
    Geçtiğimiz yıl Formula 1'de kendisine takım bulumamasının ardından Le Mans serisinde mücadele eden Brezilyalı pilot, bu sezon bu eksikliğin bedelini ödediğini söyledi.

    Kendini geliştirme konusunda önünde uzun bir yol olduğunu belirten Senna, "Ustalık açısından da daha elde etmem gereken çok şey var. Bir süre ayrı kalınca performansını geri kazanmak çok zor oluyor" dedi.

    Önümüzdeki yarışların ardından daha rekabetçi olmayı bekleyen Senna, şu an araçtan azami derecede faydalanmasının önündeki en büyük engelin, oluksuz lastiklerin limitlerini anlamak olduğunu belirtti.

    GP2'de lastikleri en iyi şekilde kullandığını kaydeden Senna, "Şu an ise, bazen lastiklerin limitlerinin altına, bazen de üstüne çıkıyorum. Ancak şu an zamanın yüzde 75-85'inde lastikleri limitlerinde kullanabiliyorum. Ancak bunu yüzde 95'e de çıkarabileceğimi biliyorum. Sadece daha fazla sürüşe ihtiyacım var" dedi.
    Haddini bilmedikten sonra çok şey bilmek birşeye yaramaz. Suskunluk kimseyi yanıltmasın, Çünkü susan konuşursa kimse kaldıramaz.
    -W. Butler-


    Ok gibi doğru olsam, yabana atarlar beni,
    Yay gibi eğri olsam; elde tutarlar beni,
    Doğruda aç görmedim; eğride tok,
    Eğri yay elde kalır; menzil alır doğru ok.

    Mevlana
    AlıntıAlıntı

  4. #504
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Eski FIA Başkanı Max Mosley, Ferrari Başkanı Luca di Montezemolo'nun geçtiğimiz yıl, çift katmanlı difüzerle ilgili mahkeme kararını tersine çevirmek için nüfuzunu kullanmaya çalıştığını iddia etti.
    Ferrari ise Mosley'in Daily Mail gazetesinde yayınlanan iddialarına cevap vermenin "zaman israfı" olacağını belirtti.

    Ferrari, Türkiye GP ile F1'deki 800'ncü grand prix'sini kutlarken, Mosley, Montezemolo'ya ilginç suçlamalar yöneletti. Mosley, Daily Maily'e verdiği demeçte, Montezemolo'nun "Her gün telefon açıp 'temyiz mahkemesinin kararını halledin, kazandığımızdan emin olmanız lazım'" dediğini ileri sürdü.

    Mosley, "Bunu, böyle açık bir şekilde ifade etmedi ancak sölediği buydu. Ben de, 'Üzgünüm Luca, herşeyden önce beni dikkate almazlar. İkincisi bunu yapmayacağım" cevabını verdiğini iddia etti.

    Ferrari sözcüsü ise, "Herhangi bir yorumda bulunmak istemiyoruz. Önümüze bakmak ve bu konuda konuşarak vakit harcamamak daha iyi" açıklamasında bulundu.

    TurkiyeF1.com
    AlıntıAlıntı

  5. #505
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Fernando Alonso ilk ona giremediği Türkiye Grand Prix’i sıralamalarından sonra yaptığı açıklamada şok olduğunu söyledi. Ferrari pilotu Q3’e kalmayı başaramadı ve yarışa 12. sıradan başlayacak.
    Alonso bu kadar yavaş olmayı beklemediğini söyledi: “Neler olduğunu bilmiyorum ama bu kadar yavaş olmayı beklemiyordum.”

    “Q1 de çok iyi geçmedi. 9 ve 10. olduk. Q2’de ise zamanımızı geliştiremedik. Acilen gelişmemiz gerekiyor.”

    İspanyol pilot yarın kendisini zor bir yarışın beklediğini , kirli taraftan kalkmasının işleri daha da zorlaştıracağını söylüyor.

    “Çizgiyi geçtiğimde 11. Olduğumu söylediler ve startta pozisyon kazanabileceğimi düşündüm. Fakat kirli taraftan kalkıyorum ve sıra kaybedebilirim.Yarın elimden gelenin en iyisini yapıp puan almaya çalışacağım.”

    TurkiyeF1.Com
    Oltan İzmirli
    AlıntıAlıntı

  6. #506
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sebastien Ogier Portekiz Ralli’sinde ikinci gün liderliğini sürdürüyor. Fakat fark kapanmaya başladı.
    Güne Sordo’nun 26 saniye, Loeb’in 44 saniye önünde başlayan Ogier, önde başlayıp kirli parkurda gittiği için biraz zaman kaybetti.

    Sabah yapılan ilk iki etabı kazanan Loeb, Ogier’le farkı 22.9 saniyeye indirerek ikinci sıraya yükseldi. Dani Sordo 23.4 saniye geride üçüncü, Mikko Hirvonen’i geride bırakan Petter Solbert dördüncü sırada.


    Poz Sürücü Araç Zaman/Fark

    1. Sebastien Ogier Citroen 2h05m52.5s

    2. Sebastien Loeb Citroen + 22.9s

    3. Dani Sordo Citroen + 23.4s

    4. Petter Solberg Citroen + 33.9s

    5. Mikko Hirvonen Ford + 44.5s

    6. Henning Solberg Ford + 2m11.5s

    7. Matthew Wilson Ford + 3m09.2s

    8. Mads Ostberg Subaru + 3m30.2s

    9. Kimi Raikkonen Citroen + 4m59.7s

    10. Federico Villagra Ford + 5m33.1s



    TurkiyeF1.Com
    Oltan İzmirli
    AlıntıAlıntı

  7. #507
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sebastian Vettel sıralama turlarından yaşadığı fren problemlerinden dolayı mutsuz ayrıldı.
    Genç pilot takım arkadaşı Mark Webber’in hızına erişemedi. Takım arkadaşının pol pozisyonunu aldığı sıralama turlarında Vettel ise üçüncü olabildi.

    Q1 ve Q2’de en hızlı pilot olan Vettel, basın toplantısında Q3’te fren yaparken çok zorlandığını söyledi.

    “İlk turum 12. viraja gelene kadar kusursuz gidiyordu. Ön tekerleri kilitledim. İlginç bir şekilde bir daha normale dönmediler.”

    “12. ve 13. virajdan sonra yine aynı şey oldu. Ön lastikler kilitlendi ve araç garip bir şekilde dönmek istemedi. Eğer böyle olmasaydı daha iyi bir zaman yapacaktım. Gerçekten çok ilginç bir durum.”

    Vettel temiz taraftan kalkacağı için mutlu olduğunu söyledi.

    “Üçüncü olduğum için mutluyum. Dördüncü de olabilirdim. Yarın uzun bir yarış olacak. Bu senenin kurallarıyla yakıt ikmali yasaklanınca, pozisyon kazanmak zorlaştı.”

    “Bu sezon yarışları hep podyumda bitirdik. Barcelona ve Monaco’ya bakarak şasiden dolayı ne kadar kaybettiğimizi düşünmeye de gerek yok.”

    “Yavaş kaldığımda aracı suçlayan biri değilim. Her zaman daha iyisini yapmaya çalışırım.Q1 ve Q2’de çok hızlıydım fakat bu avantajımı Q3’e yansıtamadım. ”

    TurkiyeF1.Com
    Oltan izmirli
    AlıntıAlıntı

  8. #508
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sıralamalarda son seansa kalamayan Force India, yarınki mücadelede güçlü bir performans sergileyerek puan alacaklarına inanıyor.
    Bugünkü antrenmanlarında hidrolik probleminden dolayı sürüş yapamayan Adrial Sutil sıralamaları 11. olarak tamamladı. İlk seansta elenen Tonio Liuzzi ise 18. cepten start alacak.

    Antrenmanlardaki sürüş eksikliğinin sıralamalara olumsuz yansıdığını söyleyen Sutil, buna rağmen yarış için iyimser olduğunu kaydetti.

    Sutil, "Araçtaki hidrolik problemden dolayı sabah sürüş yapamadım. Dün de aynı problemleri yaşamıştık. Yeterli sürüşü yapmadan sıralamalardan ne bekleniyordu gerçekten bilemiyorum" dedi.

    Sutil, "Buna karşın aracın dengesi iyiydi. Son hız turumdan oldukça memnun kaldım. Son seansa çok yaklaşmıştık. Yarın herşey olabilir diye düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

    Liuzzi ise yarışta kesinlikle daha hızlı olacağını belirterek, sıralamalarda kullanılan lastiklerde azami performansı çıkarmakta sıkıntı yaşadığını belirtti.

    TurkiyeF1
    AlıntıAlıntı

  9. #509
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Lewis Hamilton ve Jenson Button, Red Bull'un pole pozisyonu serisine son veremeseler de, rakiplerinin hızına çok yaklaşmış olmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade ettiler.
    Türkiye Grand Prix'de 2. cepten start alacak olan Hamilton, Red Bull çiftinin yarış hızı açısından bu sezon ulaşılamaz olduğnu belirterek, sıralama sonucunun hem kendisi, hem de takım açına büyük bir motivasyon olduğunu dile getirdi.

    McLaren'ın yarış hızının da daha iyi hale geldiğini belirten Hamilton, "Bu sıralama yarın için bize güçlü bir pozisyon sağlıyor. Basmaya devam edeceğiz. Önümüzdeki yarışlarda kullanacağımız bazı yeni parçalar da var" dedi.

    Yarınki mücadelede yaklaşımının üçüncü cepteki Vettel'e karşı pozisyonunu savunmak değil, zafer için Webber'e saldırmak olduğunu belirten Hamilton, "Mark'a yeterince yaklaşabilirsem, şüphesiz bu fırsatı değerlendiririm. Yarın lastiklere iyi bakmamız lazım. Sonrasında neler olur görürüz" diye konuştu.

    Button ise, Michael Schumacher'in 8'nci virajda spin atması nedeniyle hız kesmek zorunda kaldığını, aksi takdirde Hamilton'a daha yakın olabileceğini söyledi.

    İngiliz pilot, "Son hız turu benim için biraz hayal kırıcı oldu. Pistteki son araç olmak, önünüz açık olduğu için bazen iyi olur, fakat bazen de tersi gerçekleşiyor" dedi.

    Button bununla birlikte Red Bull'a beklediğinden daha yakın olduklarını belirtti.
    AlıntıAlıntı

  10. #510
    TDW Team-Co Admin as11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    15.898
    Total 'Thanks' Received by This User :
    0 Bu Konu icin
    693 Toplam

    Standart Cevap: Motor Sporlari - 2010 Haberleri

    Sauber pilotu Kamui Kobayaşi, bu sezon üçüncü kez son seansa kalmaktan dolayı çok büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
    Yarınki mücadeleye 10'ncü cepten başlayacak olan Kobayaşi, "Özellikle Monako'nun ardından bu sonuç takım için çok önemli. Barselona'daki hızımıza geri döndük" dedi.

    Sıralamaların, Cuma antrenmanlarından daha iyi geçtiğini söyleyen Japon pilot, ayar değişikliklerinin bunda önemli rol oynadığını kaydetti.

    Kobayaşi, "Opsiyon lastikleri kalmadığı için mücadele edemedim. Bununla birlikte çok sıkı çalıştık ve açıkçası bunun da sonucunu aldık" dedi.

    Sıralamaları 13'ncü olarak tamamlayan Pedro de la Rosa ise, genel olarak ilerleme kaydettiklerini söyledi. İspanyol pilot, "Araç dengesi genel olarak çok iyiydi, özellikle de sert olan prime lastiklerle çok iyi bir denge vardı. Bu yüzden yumuşak olan opsiyon lastiklerinden ekstra bir yol tutuşu sağlayamadım" diye konuştu.

    De la Rosa, "Son durum, açıkça söylemek gerekirse, çok iyi değildi. Son sektörde zaman kaybettim. Yarışta oldukça istikrarlı bir araçla mücadele edeceğimize inanıyorum, çünkü antrenmanlardaki uzun süreşler iyi geçmişti" dedi.

    TurkiyeF1.com
    AlıntıAlıntı

 

 
51. sayfa - 65 sayfa var BirinciBirinci ... 4147484950515253545561 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Motor Sporlari - 2009 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 2672
    Son Mesaj: 17.12.2009, 08:17
  2. Motor Sporlari - 2008 Haberleri
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 1010
    Son Mesaj: 24.02.2009, 13:56
  3. Türksat 3A 'dan Gelişim haberleri
    Von meraklı1 im Forum Türksat 2A / 3A / 4A
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28.01.2009, 13:09
  4. Dimo 120 diseq 1.2 Motor ve STAB 120 Motor
    Von hayalet54 im Forum Anten ve aksesuarlar
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 7.09.2008, 01:00
  5. Motor Sporlari - Haberler
    Von as11 im Forum Motor Spor
    Cevaplar: 207
    Son Mesaj: 3.01.2008, 12:33

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Page generated in 1.718.828.063.18514 seconds with 22 queries Sayfa Boyutu (231637)